Vi kommer skapa egna bloggar

Ja nu har jag Erika helt och hållet tappat lusten för att blogga.
Det känns mest jobbigt att få ihop dom där inläggen, men gör det för att jag måste och känner mig elak mot hanna som sitter och bloggar jätteduktigt!

Jag tror jag ska fortsätta blogga fast på en egen blogg.
Men är inte helt säker då jag känner att jag behöver ta hand om livet utanför bloggen.
Ja är inne i en liten "nere" period just nu.. Allt känns mest skit just nu.. Vet inte varför :(

Men Hanna ska fortsätta blogga vilket är helt hundra! Hon länkar till sin blogg sen, och då får ni ju lova att besöka den lika mycket som ni besöker denhär.

Och hanna, jag lovar verkligen att jag på något sätt inte vill dissa dig. Jag känner mig bara almänt trött på allt just nu och orkar inte ha flera bollar i luften..♥
Du är min allra bästa vän, och jag vettefan vad jag skulle gjort utan dig
♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0