Häst jag skulle kunna tänka mig

Om jag skulle skaffa häst i nuläget skulle jag vara intresserad av denna.. Men somsagt, köper nog inte innan jag är 18..

Vacker dressyrhäst. Hästar säljesVacker dressyrhäst. Hästar säljes
Typ: Stora hästar -  Inriktning: Dressyr -  Kön: Valack -  Födelseår: 2000
En flott häst för dig som vill tävla dressyr.
e. Landor S ca 163 i mkh

Vill komma till någon som tar vara på hans kapacitet och kan vidareutv honom.

Snäll att sko, klippa osv. Väldigt mjuk och trevlig att rida men kräver en rutinerad ryttare. Kan skolorna och byter fint.

Startad LB-LA dressyr med godkänt resultat. Sparsamt tävlad i ca 1 år. Behöver mer rutin på tävlingsbanorna.
En häst som har fått många bra lovord från tränare/domare. Kan passa till terräng.

Säljes pga att ryttaren satsar på hoppningen. Ridhus finns för provridning. Vid intresse så ring 0705-114877

Pris 110 000 kr

Film:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0