2011-02-9 Virginia

Igår red jag då Virginia. Blev helt överlycklig då jag inte fått rida henne på ett tag. Men nu var det dags igen, och det är jag lycklig över!
Det vi gjorde på lektionen var mest inverkansridning, böja och ställa. Vilket i Virginas fall är riktigt bra för att hon kändes riktigt lösgjord i båda sidor och lossade verkligen. Det är inte ofta jag får den känslan på henne så det var riktigt kul! Men sen i slutet av lektionen blev både hon och jag trötta, så då gick det inte fullt lika bra. Men man ska inte grubbla på det dåliga. Bara det som var bra.
Så kortfattat gick det bra och jag fick bra feed. Även om jag kanske inte håller med om att det gick fullt så bra som hon sa.. Men det är bara bocka och buga.
Och eftersom jag fick Virginia hade vi outfiten som jag la upp i ett inlägg igår eller förrgår!?
Det kommer bilder och film så småning om.

Min outfit igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0