Ursäkta..

Hej!
Sitter hemma hos Hanna nu och tänkte sova över här, mysigt.
Känner mig ganska mör i hela kroppen efter en dag med det vi gjort. Hanna och jag hade tänkt att göra ett videoinlägg om den hemliga grejjen lite senare.. För just nu sitter vi hemma och jäser framför tv:n, tror det snart är mat. Mumma!

Anledningen till att jag inte bloggat riktigt lika mycket som Hanna är att jag har haft fult upp. Stallet och skola.. Det tar upp den största delen av tiden man kan blogga.. Men jag ska verkligen försöka blogga så mycket jag bara kan och försöka göra mycket fler tidsinställda. Ber om ursäkt för den dåla uppdateringen..



Kommentarer
Postat av: Anonym

ni vet om att det inte går att trycka på senast skrivet, arkiv osånnt va......?

2011-02-18 @ 19:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0