Om två dagar så drar vi !

Imorgon efter skolan blir det sportlov för min och Erikas del och då (som vanligt på fredagar) så ska vi göra något, så jag drar hem till Erika och så blir det att packa packa packa! Och sen kommer hon hem till mig och hjälper mig att packa, sen blir det att sova tidigt, gå upp runt 04.00 och sen åka! Vi ska nämligen till Idre !
Vi kommer lasta bilen med godis o allt möjligt ! *Tjockisar* Det blir självklart uppdatering, både från bilen och Idre ! Grymt ! Och på torsdag kommer vi hem igen ! I idre kommer vi rida islänningar, åka skidor , festa , bowla , träna och mycket mycket mer ! Vi är grymt taggade !

Jag har lovat både mig själv och Erika att jag ska åka en svart backe minst en gång ;)
Vi kommer ha grymt kul och detta är våran första långa resa tillsammans :) Det blir mer i sommar ;)
Skulle bara säga detta så att ni vet varför våran uppdatering inte kommer att vara på topp under sportlovet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0