Erika dissar några scharbak

Dom två översta tycker jag är fruktansvärt gräsliga. Färgerna passar inte alls ihop med varandra.
Dom första på rad två tycker jag har snygg passform men färgen är inte alls i min smak. Tycker inte alls om så ljusa färger. Det andra chabraket tycker jag är helt okej.. om man skulle ta bort den där lila "bågen"som drar sig in i chabraket. Sen det bruna.. Det der så kalt ut och ser man på en större bild der hela schabraket ut att vara gjort i läder. Schabraket som är näst sist är alldeles för plåttrigt. Och det längst ner.. Det är, tro det eler ej, ett dressyrschabrak.
Men kom ihåg, det här är vad jag tycker.


Kommentarer
Postat av: Emma<3

Såg en blogg med samma inlägg (det stog precis samma sak) som det här ? :O Undra om dom tagit d från er lr har ni hittat de från nätet :O ;)

2011-02-15 @ 20:13:34
URL: http://miiinst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0