Dagen

Gómorgon hästnördar!
Höll även idag på att glömma min sovmorgon.. Börjar ju faktiskt 20 över 9 idag. Känner mig så slö har bara dragit på mig lite kläder och kletat in lite smink i fejjan. Håret fick jag damp på.. Bad hair day? YES. Tog ihop det till en ful knut mitt på huvet istället. Orkar inte bli på dåligt humör för att mitt hår inte vill som jag.
Iallafall, om 45 minuter ska jag gå till skolan i Malins stora svarta jacka, den är bara för mysig!
Efterskolan ska jag försöka skynda mig till stallet så fort som möjligt eftersom Mini ska rida Nimbus.. Och det vill jag inte missa.. Ska försöka knäppa lite bilder också!:D
Sedan ska jag rida 7-8 för Nina och så ska jag jobba hela kvällen. Ja, så ser min dag ut!
Har lite dåligt samvete att jag inte lämnat in eller börjat på någon av inlämningarna som ska in..


Ska försöka hinna göra lite tidsinställda. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0