2011-02-24 Virginia

Red istället för Julia som gjort illa foten i en p3:a grupp.
Jag fick för en gångs skull rida min pärla, Känns som det var år sedan.. Även fast det bara var förr, förra veckan eller något.
Vi red en pungtövning som innehöll gallop trav och skritt.
En bra övning för mig då jag verkligen har svårt för att rida en samlad gallop från fattningen och från samlad gallop till kort trav. Men vi kämpade på och det var en gång vi faktiskt lyckades riktigt bra. Det kändes som Ida (instruktören) verkligen förstod hur det var att sitta på hästen och hjälpte mig utifrån det, som faktiskt gav resultat.
Trots att jag inte i nuläget kan rida henne extremt bra och vi har våra svåra saker, så känns det som att jag har mycket att lära av henne. Att jag kan utvecklas med henne, För det känns som det säger klick.
Och jag älskar henne över allt annat och tycker det är så mega super kul att rida henne. Och med det kan man nog komma långt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0